44 kõige ebaõnnestunumat filmi hinnatud režissööridelt - Spielbergist Scorseseni


44 kõige ebaõnnestunumat filmi hinnatud režissööridelt - Spielbergist Scorseseni
Biutiful (2010)Forum Cinemas AS

Enamik suuremaid režissööre on ühel hetkel siiski libastunud ja eksinud on teosega. Francis Ford Coppola, Steven Spielberg ja paljud teised kriitikute kiidetud režissöörid on teinud siiski vähemalt ühe filmi, mille kriitikud siiski täielikult maha tegid. Siia edetabelisse pääsesid filmid, millel on veebilehe Rotten Tomatoes andmetel kriitikute heakskiidu protsent väiksem kui 70. Siiski tuli mõni režissöör edetabelist välja jätta, sest puudus nii madala hinnanguga film, näiteks Stanley Kubricki kõige kehvem film sellel veebilehel on „Eyes Wide Shut“, mille hinnang on 74%. Siin on 44 halvimat filmi parimatelt režissööridelt, alustades kõige vähem halvast ja lõpetades kõige halvemaga.

Alejandro G. Iñárritu — "Biutiful" (2010)
Kriitikute antud hinnang on 65%.
„See on seda sorti film, mille puhul tuleb vaatajat õnnitleda, et ta suutis vastupidada ning vaadata ära lõppematu õnnetuse vaatemängu.“ (Slate)

Guillermo del Toro — "Blade II" (2002)

Kriitikute antud hinnang on 57%.
„Ainus õudne aspekt selle filmi juures on see, et režissööri on rohkem huvitanud inimliha digitaalseks sodiks muutmine kui koguda tõeliselt hirmutavat materjali.“ (The Village Voice)

Seotud lood:

Sergio Leone — "The Colossus of Rhodes" (1961)
Kriitikute antud hinnang on 57%.
„Naeruväärne kostüümidraama, mis on vürtsitatud kehva ja ülepingutatud näitlemisega, pakub huvi vaid filmifännidele, sest tegu on makaroni vesternide kuninga Sergio Leone varase teosega“ (TV Guide)

David Lynch — "Dune" (1984)
Kriitikute antud hinnang on 56%.
„See film on tõeline segapundar – arusaamatu, kole, vormitu, mõttetu ja mõistmatu teekond ühe aegade kõige segasema näidendi juurde.“ (Chicago Sun-Times)

Wes Anderson — "The Life Aquatic with Steve Zissou" (2004)
Kriitikute antud hinnang on 56%.
„Kui tänapäeval on filmis ägedast irooniast midagi hullemat, siis on see sunnitud iroonia ning siin filmis on seda küllaga.“ (New York Daily News)

Sofia Coppola — "Marie Antoinette" (2006)
Kriitikute antud hinnang on 56%.
„Kuigi see film on teadlikult sisutu tehtud, siis on selles ikkagi midagi puudu.“ (Detroit Free Press)

George Lucas — "Star Wars: Episode I - The Phantom Menace" (1999)
Kriitikute antud hinnang on 55%.
„Pooleldi liiga tihe tegevustik ja pooleldi liiga palju jutustamist. Film on ülerahvastatud segaduses tulnukatest ja robotitest. „The Phantom Menace“ ei suuda publikut kaasata müütilisele teekonnale, et taastada Jõu tasakaalu.“ (Toronto Star)

Joel and Ethan Coen — "The Ladykillers" (2004)

Kriitikute antud hinnang on 55%.
„Suurem osa sellest jamast ei ole Farrelly vendade vääriline, veelgi vähem siis Coeni vendade.“ (Ebert & Roeper)

Werner Herzog — "Invincible" (2002)
Kriitikute antud hinnang on 54%.
„Tulemus paistab pigem tuima ja natukene õnnestunud juhusena kui sihiliku muudatusena.“ (Boston Globe)

Alexander Payne — "Downsizing" (2017)
Kriitikute antud hinnang on 51%.
„Kui film juba jõuabki teatava koomilisuseni, siis see kaob ikkagi kiirelt.“ (The New Yorker)

Howard Hawks — "A Song is Born" (1948)
Kriitikute antud hinnang on 50%.
„Terve film, mis on mingil veidral põhjusel värvilisena tehtud ning kujutab tüdimust, mis tuleneb Mr. Kaye kinnipidamisest.“ (The New York Times)

Loe veel

Jean-Luc Goddard — "Sympathy for the Devil" (1968)
Kriitikute antud hinnang on 50%.
„Poliitika on sama segane kui kunst on amatöörlik.“ (TV Guide)

Richard Linklater — "Bad News Bears" (2005)

Kriitkute antud hinnang on 48%.
„Häiriv nagu keegi ei mäletaks, et esimene osa oli ühiskondlik satiir.“ (Village Voice)

Martin Scorsese — "Boxcar Bertha" (1972)
Kriitkute antud hinnang on 48%.
„Kõik, mis selle kohta öelda saab, on ilmselt, et see on paljutõotav noorusaja katsetus.“ (Chicago Reader)

David Fincher — "Alien 3" (1992)

Kriitkute antud hinnang on 46%.
„Hea näitlemine on päästnud nii mõnegi halva käsikirja, kuid see kord ei ole ka sellest abi olnud.“ (Time Out)

Terrence Malick — "Knight of Cups" (2016)

Kriitkute antud hinnang on 45%.
„See film pakub pigem midagi kohvilauas vaadatava pildiraamatu laadset kui päris draamat.“ (Minneapolis Star Tribune)

Ang Lee — "Billy Lynn's Long Halftime Walk" (2016)

Kriitkute antud hinnang on 45%.
„Andekas režissöör rikub ära väga hea raamatu, püüdes muuta kirjanduslikumaks seda, mida kirjanik lasi lugejatel ise ettekujutada.“ (Boston Globe)

David Cronenberg — "M. Butterfly" (1993)

Kriitkute antud hinnang on 45%.
„Kui John Lone kargleb meigituna ringi ja räägib aseksuaalse monotoonse häälega, siis ühel hetkel avastab publik end pigem tema meigi alt paistvaid vuntse vaatamas.“ (FilmCritic.com)

Federico Fellini — "La Casanova de Fellini" (1976)

Kriitkute antud hinnang on 43%,
„Pigem valus kui meeldiv kogemus. Film, mida ei saa nautida, vaid tuleb pigem välja kannatada. See võib olla Fellini meeles mõlkunud halva idee parim lõpptulemus.“ (The Washington Post)

Mike Nichols — "What Planet Are You From?" (2000)

Kriitkute antud hinnang on 42%.
„Isegi päris röövimine oleks parem parem kui selle filmi vaatamine, muidugi kui röövijad ei piina sind sundides seda filmi vaatama.“ (New York Post)

Ava DuVernay — "A Wrinkle In Time" (2018)
Kriitkute antud hinnang on 40%.
„Disney versioon Madeleine L'Engle noorteromaanist on maagiline ja müstiline reis, aga ilma igasuguse maagia ja müstikata. Kahjuks on see vaid suur pettumus, eriti seetõttu, et loodud olid head eeldused sellest eduka filmi tegemiseks.“ (Wall Street Journal)

Alfonso Cuarón — "Great Expectations" (1998)
Kriitkute antud hinnang on 38%.
„Aeglane, sihitu ja liiga korralik film.“ (San Francisco Chronicle)

Tim Burton — "Dark Shadows" (2012)

Kriitkute antud hinnang on 37%.
„See on pigem eesmärki otsides tehtud kulukas nali kui läbimõeldud ja loogiline film.“ (The New Yorker)

Kathryn Bigelow — "The Weight of Water" (2001)

Kriitkute antud hinnang on 35%.
„Väga igav ja ülepingutatud jama, mis kasutab 19. sajandi kuritegu arusaamatu metafoorina ning on sama dramaatiline kui veepiisk.“ (Detroit Free Press)

Jonathan Demme — "Last Embrace" (1979)

Kriitkute antud hinnang on 33%.
„Ära leierdatud Hitchcocki imitatsioon.“ (Las Vegas Review Journal)

Steven Soderbergh — "The Good German" (2007)

Kriitkute antud hinnang on 32%.
„Austusavalduse ja järeleahvimise vahel on väga õhuke piir ning Sonderbergh on suutnud selle ületada.“ (Houston Chronicle)

Woody Allen — "Wonder Wheel" (2017)

Kriitkute antud hinnang on 31%.
„See film on fännide jaoks piinlik ja halvustajate jaoks kinnitus Alleni soovimatusest väljuda oma üha väiksemaks muutuvast loomingulisest mugavustsoonist.“ (Boston Globe)

Peter Jackson — "The Lovely Bones" (2009)

Kriitkute antud hinnang on 31%.
„Jackson paistab end surmajärgses elus mugavamalt tundvat kui praeguses, igatahes jätab ta sellest halvast tööst veidra ja ülepingutatud mulje.“ (CNN)

Alfred Hitchcock — "Juno and the Paycock" (1930)

Kriitkute antud hinnang on 27%.
„Peaaegu surmav juhtum salvestatud teatrist, mis on üsna lähedal sellele, mida Hitchcock aastaid hiljem nimetaks "fotodeks rääkivatest inimestest".“ (Chicago Reader)

Steven Spielberg — "Hook" (1991)

Kriitkute antud hinnang on 29%.
„Kogu tegevustik on nii rõhutatud, et võiksid lausa ennast lendama õpetada ja oodata, et midagi juhtuks.“ (The Washington Post)

Ridley Scott — "A Good Year" (2006)

Kriitkute antud hinnang on 25%.
„Russell Crowe on väga andekas, kuid kergetes komöödiates mängimine ei kuulu tema annete hulka.“ (Rolling Stone)

Robert Altman — "Ready to Wear" (1994)

Kriitkute antud hinnang on 25%.
„See veniv, liiga pikk, loid satiir paistab filmina, mis tegelikult tahtis kuskile jõuda, kuid ei jõudnud ikkagi kunagi kohale.“ (ReelViews)

Clint Eastwood — "The 15:17 to Paris" (2018)

Kriitkute antud hinnang on 25%.
„Kangelastegu võib tõeliselt muuta kellegi elu, aga see ei tähenda ilmtingimata, et kangelastegu on võimalik filmiks muuta.“ (Los Angeles Times)

Roman Polanski — "Diary of Forbidden Dreams" (1973)

Kriitkute antud hinnang on 22%.
„Mind huvitab, kui palju Carlo Ponti Roman Polanskile selle filmi tegemise eest maksis. Juba kümme senti oleks olnud liig.“ (Chicago Sun-Times)

Danny Boyle — "The Beach" (2000)

Kriitkute antud hinnang on 20%.
„See film on seda sorti kirjanduslik jura, mis paneb sind vaiba mustrit jälgima, kui sa tegelikult peaksid ekraanile vaatama.“ (Observer)

Spike Lee — "She Hate Me" (2004)

Kriitkute antud hinnang on 19%.
„Siin on õnnestunud leida midagi solvavat peaaegu igaühe kohta.“ (Orlando Sentinel)

Ingmar Bergman — "All These Women" (1964)

Kriitkute antud hinnang on 17%.
„Ingmar Bergman, kes on kunstilises filmis võtnud käsile religiooni, patu, seksi, muusika ja segased traditsioonid, satub ise segadusse komöödiast ja värvidest.“ (The New York Times)

Sidney Lumet — "Gloria" (1999)
Kriitkute antud hinnang on 17%.
„Sidney Lumet lavastatud jama, mis tärkas eriti halvast ideest teha uuesti John Cassavetes’i veidriku iseloomu uuring.“ (Entertainment Weekly)

Oliver Stone — "The Hand" (1981)
Kriitkute antud hinnang on 14%.
„Lootusetult imal“ (FilmCritic.com)

Quentin Tarantino — "Four Rooms" (1995)
Kriitkute antud hinnang on 14%.
„Tulemuseks on hunnik jama ja erinevaid sketše, et tekib küsimus, kas autorid tahtsidki, et tulemus oleks halb.“ (San Francisco Chronicle)

Mel Brooks — "Dracula - Dead and Loving It" (1995)
Kriitkute antud hinnang on 11%.
„Kas see on kõige hullem Mel Brooksi komöödia või on kõik teised liiga sarnased, et üldse mingit vahet teha.“ (Chicago Reader)

Harold Ramis — "Club Paradise" (1986)

Kriitkute antud hinnang on 11%.
„Murettekitavalt mitte naljakas ja igasuguse huvita film.“ (Los Angeles Times)

Francis Ford Coppola — "Supernova" (2000)

Kriitkute antud hinnang on 10%.
„Ülesanne, mis oleks tulnud juba ammu pooleli jätta.“ (Chicago Tribune)

John Singleton — "Abduction" (2011)

Kriitkute antud hinnang on 4%.
„Isegi päris röövimine oleks parem parem kui selle filmi vaatamine, muidugi kui röövijad ei piina sind sundides seda filmi vaatama.“ (New York Post)

Loe ka 10 dokumentaalfilmi kohta, mis näitavad maailma täiesti uue nurga alt.

Allikas: http://uk.businessinsider.com

KOMMENTEERI!