Frida emadele suunatud kollektsioonist leiab imetamispatju, massaaživahendeid ja muid tooteid, mis emade elu lihtsustada aitavad. Reklaami põhisõnumiks on see, et naised ei hooliks ainult mitte oma lastest, vaid ka oma rindadest. "Füüsiline ja emotsionaalne imetamisteekond survestab naisi 'sooritama', enam ei pea naised oma füüsilise mugavuse asemel piima tootmist valima," rääkis Frida tegevjuht Chelsea Hirschhorn.

Klipp on osa Frida #sprayitforward kampaaniast ja on vaatajatelt juba väga palju positiivset vastukaja saanud. Reklaami on mõne päevaga vaadatud üle 1,5 miljoni korra.

2020. aasta Oscarite jagamisel ei lastud Frida reklaami eetrisse. Põhjenduseks toodi, et materjal olevat olnud liiga graafiline. Mullune reklaam näitas värsket ema, kes oli silmnähtavalt kurnatud, kandis võrkpükse ja suure imavusega pesukaitsmeid, mida naised pärast sünnitust tavapäraselt ikka kannavad, istus tualetipotil, urineeris ja vahetas pesu.