Kriitikute ja fännide poolt koheselt heaks kiidetud ja Disney jaoks 200 miljonit dollarit maksma läinud seriaal "The Mandalorian" tõusis Ameerika Ühendriikides Parrot Analytics andmetel üheks kõige nõutumaks ja vaadatuimaks seriaaliks. Esikohta hoidis enne 21 nädalat järjest Netflixi "Stranger Things". Parrot Analytics ei jälgi ainult vaatajanumbreid, vaid koondab need ühise nimetajana nõudluse väljenduse alla.

"The Mandalorian" kogus 100 miljonit nõudluse väljendust ajavahemikul 17. november - 23. november. "Stranger Things" kogus samal ajaperioodil 81 miljonit nõudluse väljendust.

Parrot Analytics andmetel oli nõudlus Disney "Star Warsi" seriaali järele suurem kui Netflixi seriaalidel "The Umbrella Academy" ja "When They See Us".

Seriaali edu ja populaarsuse taga on ka üllatustegelane "Baby Yoda", kes on aluse pannud uutele meemidele ning temast on saanud interneti värske lemmiktegelane.

"The Mandalorian" on esimene "Star Warsi" seriaal, mis pole animatsioon. See koosneb 8 episoodist, millest on ilmavalgust näinud esimesed neli ning episoodid ilmuvad iganädalaselt Disney+ vahendusel, kuigi esimesed kaks episoodi ilmusid ühe nädala jooksul. Praegu on töös ka 2. hooaeg.