Hulk tegevtöötajaid nagu agendid või produtsendid kurdavad, et piir töö ja vaba aja vahelt on täielikult kadunud. Mahutada ööpäeva sisse ka eraelu on tõsine väljakutse. "Tunnen, et pean kogu aeg olema telefonitsi kättesaadav ja pidevalt kontrollima oma elektroonilist kirjakasti, tõestamaks, et ma ikka tööd teen, " tunnistab anonüümseks jääda sooviv assistent.

Ta lisab, et kriisieelsel ajal oli mugav kõndida kontoris ülemuse juurde ja tal n-ö lipsust kinni võtta. "Praegu olen ma oma sülearvuti külge justkui kleebitud."

Tema samuti anonüümsust palunud kolleeg kinnitab, et tunneb, nagu peaks ööpäevaringselt kättesaadav olema. Siiski on nende sõnul ka juhtivtöötajaid, kes on lausa südamele pannud: tõmmake vahepeal juhe seinast.

Teisalt näevad mõned assistendid kriisiajas ka võimalust: neile avaneb virtuaalsete koosolekute kaudu osa saada detailidest, milleni nad muidu ei küündinud. Varem peeti selliseid nõupidamisi suletud uste taga. Kogemuste omandamise seisukohalt on see hindamatu väärtus, leiavad nad.
"Me omandame praktilisi näpunäiteid ja detaile rohkem, kui iial ette oleksime osanud kujutada," lausub üks.

Koormust lisab ka pidev vajadus FedExi kaudu materjale saata, kuna enamik Hollywoodi tegelastest on harjunud kõike välja prindituna lugema. Seega tuleb neil abivajatele selgeks teha, kuidas seda teha näiteks iPadi ekraanilt. "See IT-pool on pidev tulekustutamine ja käehoidmine," tõdeb üks.

Appi tuleb loominguline suhtumine ja lõõgastumine näiteks virtuaalse napsuvõtmise teel. "Kodukontori töö on parim võimalus kokku hoida, ma olen nende kuudega säästnud tohutult selle arvelt, et ei söö väljas," rõõmustab üks Hollywood Reporteriga vestelnu.

Allikas: Hollywood Reporter