17. septembril linastunud 9-episoodiline korea põnevusseriaal on saamas Netflixi kõige populaarsemaks "mitteingliskeelseks sarjaks" maailmas, ütles Netlixi tegevjuht Ted Sarandos.

Sari toob vaatajateni keskealise Seong Gi-Huni (Lee Jung-jae) elu, milles tema ja sajad teised meeleheitel ja võlgades inimesed võtavad osa vägivaldsest võistlusest, mis põhinevad Lõuna-Korea populaarsetel lastemängudel. Peaauhinnaks on 38,7 miljonit dollarit. Ainult üks võidab peaauhinna, kuid teised maksavad oma eludega.

Sarja looja Hwang Dong-hyuk on rääkinud, et tal oli raskusi seriaali ekraaniletoomisega, kuna seda peeti liiga ebarealistlikuks. Ühel hetkel pidi ta maha müüma oma 675 dollarit maksva sülearvuti, et saaks sularaha ja pühenduda sarja edasikirjutamisele. Sarjaidee tuli temani 10 aastat tagasi, kui elas koos oma ema ja vanaemaga. Kaks aastat tagasi arvas Netflix, et "Squid Game'is" väljatoodud klassiraskused rääkisid tegelikkusest ja investeeris sarja 500 miljonit dollarit. Hetkel on see kõige populaarsem sari üle 90 riigis.

Kes vaatavad "Squid Game'i"? Whip Media andmed:

Vanus: 41.65% vaatajatest on vanuses 18-29 ja 58.65% on vanusevahemikus 18-34.
Vaatajate sugu: 53% mehed 47% naised.
Kuidas vaadatakse: 60% televiisor; 20% arvuti; 15% mobiiltelefon; 5% tahvelarvuti.