Korea erootiline film toob augustisse kirge


Korea erootiline film toob augustisse kirge
"Nobenäpp"Ekraanitõmmis

Augusti maagilised ja hämarad suveõhtud on varsti täis kuumalt hõõguvat kirge! Kino Sõprus toob 16. augustil linale Park Chan-wooki erootilise trilleri “Nobenäpp”, milles avaneb publikule äärmiselt stiilselt kujundatud intriigid ja sensuaalne armastuslugu.

Park Chan-wook on Korea tuntuim ja populaarseim filmirežissöör. Ta on ka rahvusvaheliselt austatud filmitegija, kelle käekirja tuntakse graafilise vägivalla, musta huumori ja massiivsete tasujalugude järgi nagu “Oldboy” (2013), “Sympathy for Mr. Vengeance” (2001) ja “Lady Vengeance” (2005). Tema linateos “Joint Security Area” (2000) on Korea filmiajaloo suurim kassahitt. Tema inglise keelne debüütfilm oli psühholoogiline õudusfilm “Stoker” (2013), kus pearollides olid teiste seas ka Nicole Kidman ja Mia Wasikowska.

Ajakirjanike ning filmi- ja kirjandussõprade hulgas tekitas suurt kõmu, kui see maskuliinsete filmide režissöör avaldas, et hakkab lavastama briti kirjaniku Sarah Watersi rahvusvahelisel bestselleril “Fingersmith” põhinevat filmi. See kahe naise vahelisest kirglikust suhtest ja Inglismaa viktoriaanse aja võlust koosnev triller oli väga ootamatu valik Lõuna-Korea filmitegijalt.

Kauaoodatud film “Nobenäpp” linastus tänavuse Cannes'i filmifestivali võistlusprogrammis ja jõuab nüüd värskelt kinolevisse Eestis. 1930ndate Koreas toimuv film räägib rikkast noorest pärijannast Hidekost, kes elab koos oma onuga suures häärberis. Kummalisel onul on päris veider ja kahtlane hobi, mis on muutnud Hideko elu. Pärijanna palkab endale noore ja ilusa teenijanna Sookee, kes osutub petiseks. Kuid kahe naise suhe muutub kiiresti lähedaseks...

Park Chan-wook asetab oma filmis vastamisi maskuliinse kire grotesksuse ja naiseliku armastuse otsekohesuse unustamata sadistlikke toone ja musta huumorit. Samal ajal on film võluv triller, mille lugu suudab igal sammul vaatajat üllatada. “Nobenäpp” kombineerib modernset põnevikku, Inglismaa viktoriaani aja kombeid ja koreapärast filmikunsti ning jõuab visuaalselt hiilgavale lõpptulemuse, mis on samal ajal julge, intiimne ja vapralt tundeküllane. Film on kindlasti selle suve skandaalseim film Eestis.