Netlfixi uued numbrid näitavad, et platvorm lõikab kriisist tohutut kasu


TCDTIKI ZX002
"Tiger King"Foto: ©Netflix/Courtesy Everett Collection/ Vida Press, ©Netflix/Courtesy Everett Collection

Kriisiaeg ja publiku koduses karantiinis viibimine on Netflixist teinud ühe maailma edukaima ettevõtte: aasta esimese kolme kuuga lisandus 16 miljonit uut kasutajat.

Netflix oli möödunud kuul sunnitud langetama video kvaliteedi taset Euroopas, et hõlbustada internetipakkujate tööd. Samuti on ettevõte palganud tööle 2000 uut klienditeenindajat. Ettevõtte aktsiahind on kerkinud 30 protsendi võrra.

Ettevõtte hinnangul lisandub juuni lõpuks veel 7,5 miljonit uut vaatajat.

Kõige vaadatumad filmid Netflixis sel kevadel on olnud nende omatoodang "Spenser Confidential" Mark Wahlbergiga peaosas, mis on jõudnud 85 miljoni vaatajani ning dokumentaalseriaal "Tiger King", mida on vaadanud 64 miljonit inimest.