“Kariibi mere piraadid: Musta pärli needus” (“Pirates of the Caribbean: The Curse of the Black Pearl”, 2003)
Hetkel, mil Johnny Depp rastapatside ja laineriga sujuvalt nähtavale ilmus, muutus maailm. Pikalt arvati, et piraadifilme ei saada enam edu, kuid see film tõi piraadid kinomaailma tagasi. Tegelikult oli aga sarja esimeses filmis palju vigu. Mitmetesse kaadritesse jäid peale meeskonnaliikmed, kes kindlasti poleks pidanud kaadrisse sattuma. Lisaks on ühes kaadris näha liiva sees tänapäevase tennisetalla jälge. Ka filmi katse jäljendada 18. sajandit pole kõige paremini välja kukkunud. Näiteks tulistavad sõdurid relvadest, mis leiutati alles 19. sajandil.
“Keeristorm” (“Twister”, 1996)
“Keeristorm” pimestas vaatajaid imepäraste kaadritega looduse võimust ja jõust. Filmis ei lõhu hiiglaslikud tornaadod ainult maapinda, vaid tõmbavad endasse ka inimesi. Filmi lõpuks saavad vaatajad aru, et tornaadod on tugevad ja neist on võimatu lõplikult aru saada. Veel vähem on võimalik neid kontrollida. Loomulikult muudavad looduskatastroofid nii maapinda kui ka inimeste elusid, kuid selles filmis ei toetutud kuigi palju teadusele.
Tornaado, mis filmi avab, kirjeldatakse olevat “F5” Fujita skaala järgi, kuid filmi tegevus toimub aastatel, kui seda skaalat veel polnud.
Hiljem, kui ühte kasvavat tornaadot jälle Fujita skaala järgi hinnatakse, väldivad filmitegijad fakti, et tornaadole ei panda hinnangut enne, kui see on möödas.
Filmi haripunkt on justkui kirss tordil – kangelased seisavad maisipõllul, samal ajal läheneb neile tornaado. Nad seovad ennast rihmadega torude külge, mis aitab neil imekombel tornaadost eluga pääseda.
“Ooperifantoom” (“The Phantom of the Opera”, 1989)
Film annab võimaluse tavaelust natukene põgeneda. Seal näeb hiiglaslikke luikesid meenutavaid voodeid, igal pool on sadu küünlaid ja peaaegu kõik riided on sametist.
See tundub filmina, kus ei tehta midagi poolikult – ka vigu mitte. Mõned vigadest on pigem koomilised. Näiteks kui üks tegelastest jääb veega täitunud kambrisse kinni, hakkavad õhumullid allapoole liikuma. See on aga selge märk sellest, et kaader on pandud mängima tagurpidi.