Christopher Nolani hinnangul on "Tenet" tema karjääri kõige suurejoonelisem film


AWARDS-OSCARS/LUNCHEON
Christopher NolanFoto: Mario Anzuoni, Reuters/Scanpix

Osaliselt Eestis filmitud Christopher Nolani "Teneti" reklaamikampaania sai "Star Wars: Skywalkeri tõus" linastumisega täiskäigu sisse. Nimelt linastus uue "Star Warsi" filmi ees ka Eestis "Teneti" algusstseen ja esimene täispikk treiler, mis peaks kohe ka interneti jõudma. Nolan kirjeldab ise oma uut ulmefilmi kui kõige suuremat, keerulisemat ja võimsamat produktsiooni, mis ta kunagi ette võtnud on.

Kuna kohe ilmub "Teneti" esimene täispikk treiler, siis anti välja ka esimesed pildid, kus näeme John David Washingtoni ja Robert Pattinsoni.

Lisaks selgitas Nolan ajakirjale Entertainment Weekly, et "Tenet" on rahvusvahelise mõõtme osas kindlasti tema üks suurimaid filme, sest nad filmisid seitsmes erinevas riigis.

"Pimeduse rüütli" triloogia režissöör selgitas, et nad on produtsent Emma Thomasega teinud ennegi väga võimsaid produktsioone, aga see on kindlasti suurim.

Nolan avaldas, et film liigub erinevate žanrite vahet ning John David Washington on põhimõtteliselt filmi peakangelane. Washington on endine professionaalne Ameerika jalpallur, mistõttu oli tal lihtne osaleda kaelamurdvates märulistseenides ja teha läbi ka nii mõnedki kaskadööritrikid.

Seotud lood:

Nolan ütles ajakirjale Entertainment Weekly, et "Tenet" algab kui spioonifilm, kuid liigub siiski väga erinevatesse kohtadesse ja ületab loodetavasti väga põneval ja värskendaval moel ka erinevate žanrite piire.

"Teneti" ühte peategelast kehastav John David Washington rääkis ajakirjale, et tegelikult on väga raske näida lahe olukorras, kus viibid kihutaval paadil.

"Ma kartsin tegelikult väga, aga kui Nolan karjus "Võte", siis pidin sellest üle olema ja näima, et olen lahe ja endaga rahul", ütles Washington ajakirjale EW. Miks näitleja kartis? Nimelt pidi ta võttel paati juhtima, kuigi ei teadnud paadi juhtimisest ise midagi, aga pidi siiski näitlema, et on suurepärane juht.

"Teneti" reklaamikampaania algust tähistab ka New Yorgi Times Square ekraanidele ilmunud logo.

Treiler peaks kohe varsti ka internetti jõudma.